Forum Sementara Putera.com

Bersama kita perkemaskan forum ini sementara forum asal dalam pemulihan.

Forum putera dah kembali. Masalah sudah berjaya diselesaikan. Sila lawati http://forum.putera.com/tanya


    scanner yang terbaik?

    Share
    avatar
    mivec turbo
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Gender : Male Number of posts : 31
    Location : darul ridzuan
    Job/hobbies : ministry of health malaysia
    Registration date : 21/05/2009

    scanner yang terbaik?

    Post by mivec turbo on Fri Jan 22, 2010 9:03 pm

    nak cari scanner yang terbaik?mintak pandangan
    avatar
    nelza
    Moderators
    Moderators

    Number of posts : 240
    Registration date : 13/02/2009

    Re: scanner yang terbaik?

    Post by nelza on Sat Jan 23, 2010 12:46 am

    bang, details sikit. budget berapa
    avatar
    mivec turbo
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Gender : Male Number of posts : 31
    Location : darul ridzuan
    Job/hobbies : ministry of health malaysia
    Registration date : 21/05/2009

    Re: scanner yang terbaik?

    Post by mivec turbo on Sat Jan 23, 2010 1:31 am

    bajet lam 300++ macam tu kot .. apa pandangan korang tentang scanner yang baik ni?dulu lama dah aku ada kai r scanner jenama hp tp .. tak sampai sebulan dah rosak..bengkek tol ..minta pandangan otai otai semua.
    thanks ..
    avatar
    mzfoto
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Number of posts : 38
    Registration date : 14/07/2009

    Re: scanner yang terbaik?

    Post by mzfoto on Sun Feb 07, 2010 10:47 am

    mivec turbo wrote:nak cari scanner yang terbaik?mintak pandangan

    Sekarang ni aku guna scanner canon yang biasa-biasa je..harga dalam seratus lebih..masih ok sampai kini..dan kala ada duit lebih, aku cadang nak beli scanner canon yang baru..yang dapat scan negetif filem,..harga dia dalam RM600..Setakat ni aku rasa scanner canon masih yang terbaik sebab aku belum pernah guna scanner model lain..

    Sponsored content

    Re: scanner yang terbaik?

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Mon Dec 17, 2018 11:52 pm