Adventure-action:
Indigo prophecy aka fahrenheit - 4.5/5 (sebijik cam tgk movie game ni)
Dreamfall the longest journey 2 - 4.9/5 (terbang utk mengubah alam mimpi...)
Shadows of Destiny - 5/5 (story game paling best prnah aku main selain mafia)
Assasin Creed - 4.5/5
beberapa game keluaran The Adventure Company..(aku lupe game apa)
RPG:
The Witcher - 4.4/5 (panjang btul game ni..lebih 300 jam baru abih)
Risen (blum habis)
.....aku lupe lagi
Third person shooter:
mafia - 5/5 (story paling best dari semua game gta yg ada)
gta III,vice city,IV - 4.5/5
semua siri hitman - 4.6/5
semua siri splinter cell - 4.6/5
First person shooter:
semua siri Call of duty... 4.5+/5
crysis - 4.2/5
half-life 2 - 4.2/5
r6 vegas 2 - 4.2/5
swat 4 - 4.2/5 (mcm r6 vegas gak)
(sume game fps yg lain)
Real-time Strategy:
Red alert 2,3 + expansion set - overall 4+/5
Outlive - 4.5/5
Battle realm - 4/5 (aku curik game ni dari adik aku time aku skolah dulu...senyap2 install kat pc)
Age of Mythology - 4/5
Sports/Racing:
FIFA/WE - 4+/5
nfs series - overall 4+/5 (banyak sgt siri game ni..tak tau mane satu aku plg suke)
grid - 4.5/5 (senang tul nak drift...)
aku lebih suke story setiap game yg aku main yg bleh menarik minat aku
utk main smpai habis...
setiap game yg aku abih aku kumpul save game utk dibuat koleksi...hehehe